Podrobno

Obiskovalčeva percepcija in interpretacija minimalističnih instalacij Donalda Judda : zaključna seminarska naloga
ID Meh, Eva (Avtor), ID Vidrih, Rebeka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,17 MB)
MD5: B20B852E3B3BF17D0BD7B6E12CE88A43

Izvleček
V seminarski nalogi smo raziskovali percepcijo in interpretacijo v minimalistični umetnosti s poudarkom na minimalističnih delih Donalda Judda. Minimalistična dela obiskovalcu ne vsiljujejo pomena, ampak ga v interakciji z obiskovalcem in prostorom soustvarjajo. Ta umetniška dela niso več namenjena zgolj vizualni percepciji, ampak so postala del prostorske dinamike, ki vključuje več dejavnikov. V seminarski nalogi smo ves čas zavestno uporabljali pojem »obiskovalec« in ne »gledalec«, saj smo tako poudarili aktivno vlogo, ki jo ima posameznik v interakciji z minimalističnimi instalacijami. Pri interpretaciji minimalističnih instalacij ne gre več za razumevanje dela in umetnikovega sporočila, ampak so v proces vključeni tudi obiskovalčevi subjektivni dejavniki. Na koncu smo kot primer vzeli odziv otroka na minimalistične instalacije Donalda Judda, kar odpira vprašanje, kako različne starostne skupine, od katerih so otroci najmanj subjektivni, doživljajo minimalistično umetnost. Poudarek naloge je bil, da minimalistične instalacije niso le predmet občudovanja, ampak umetniški dogodek oz. izkušnja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:minimalizem, percepcija, interpretacija, telesna izkušnja, obiskovalec
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Založnik:E. Meh
Leto izida:2025
Št. strani:28, [17] str.
PID:20.500.12556/RUL-173370 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:7:159.93(043.2)
COBISS.SI-ID:252326147 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2025
Število ogledov:89
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The visitors perception and interpretation of Donald Judd's minimalist installations
Izvleček:
In this paper, we explored the perception and interpretation in minimalist art, with an emphasis on the minimalist works of Donald Judd. Minimalist works do not impose meaning on the visitor, but co-create it in interaction with the visitor and the space. These works of art are no longer intended only for visual perception, but become part of a dynamic that includes several factors. In the paper, we consciously used the term »visitor« and not »viewer«, as it emphasized the active role that the individual plays in interaction with minimalist installations. The interpretation of minimalist installations is no longer about understanding the work and the artist's message, but also about the visitor's subjective factors. Finally, we took as an example a child's response to Donald Judd's minimalist installations, which raises the question of how different age groups, where children are the least subjective, experience minimalist art. The emphasis of the task was that minimalist installations are not just an object of admiration, but an artistic event, an experience.

Ključne besede:minimalism, perception, interpretation, bodily experience, gallery space, visitor

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj