Podrobno

Digitalizacija vinskega turizma na Vipavskem : diplomsko delo
ID Tomažič, Anej (Avtor), ID Hristovski, Dimitar (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,04 MB)
MD5: 7BE851C62FA6F26B96F3DE80C1A544B2

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Digitalizacija promocije vinskega turizma na Vipavskem se osredotoča na razvoj spletne platforme, ki bo centralizirala informacije o vinskem turizmu v Vipavski dolini. Problem se nanaša na omejen dostop do teh informacij, pomanjkanje digitalne tehnologije med lokalnimi pridelovalci vina in neizkoriščen potencial digitalnih tehnologij. Namen naloge je raziskati, kako lahko digitalizacija izboljša izkušnjo turistov in promocijo turizma v tej regiji. Raziskava temelji na pregledu literature, krajši analizi trga in razvoju spletne platforme z uporabo WordPressa in ustreznih vtičnikov. Metodologija vključuje pregled obstoječih digitalnih rešitev v vinskem turizmu, analizo pravnih in etičnih vidikov ter funkcionalne zahteve za razvoj platforme. Rezultati raziskave kažejo, da lahko centralizirana spletna platforma bistveno olajša uporabniško izkušnjo turistov in z ustreznimi finančnimi sredstvi poveča prepoznavnost lokalne vinske ponudbe. Platforma omogoča lažji dostop do informacij, interaktivnih zemljevidov in koledarja dogodkov, ki spodbujajo obisk vinotočev in drugih turističnih znamenitosti. Praktični prispevek naloge je razvoj orodja, ki lahko izboljša promocijo in privlačnost Vipavske doline kot destinacije vinskega turizma. To prispeva k večji prepoznavnosti regije, izboljšani turistični izkušnji in večji konkurenčnosti na turističnem trgu. Rezultati imajo aplikativne učinke tako za lokalne vinarje kot tudi za celotno turistično industrijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalizacija, vinski turizem, Vipavska dolina, spletna platforma, WordPress, promocija turizma
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Tomažič]
Leto izida:2025
Št. strani:XI, 64 str.
PID:20.500.12556/RUL-173309 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:338.48:663.2(497.473)(043.2)
COBISS.SI-ID:250267651 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2025
Število ogledov:199
Število prenosov:48
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digitalization of promotion of wine tourism in Vipava valley
Izvleček:
The diploma thesis entitled "Digitalization of promotion of wine tourism in Vipava" focuses on the development of an online platform that will centralize information about wine tourism in the Vipava Valley. The problem relates to the limited access to this information, the lack of digital presence of local winegrowers and the untapped potential of digital technologies. The purpose of the assignment is to investigate how digitalization can improve the experience of tourists and the promotion of tourism in this region. The research is based on a literature review, market analysis and the development of a web platform using WordPress and relevant plugins. The methodology includes a review of existing digital solutions in wine tourism, an analysis of legal and ethical aspects, and functional requirements for platform development. The results of the research show that a centralized online platform can significantly improve the user experience of tourists and increase the recognisability of local wine offers. The platform provides easier access to information, interactive maps and a calendar of events, which encourages visits to wineries and other tourist attractions. The practical contribution of the assignment is the development of a tool that can improve the promotion and attractiveness of the Vipava Valley as a wine tourism destination. This contributes to greater recognisability of the region, improved tourist experience and greater competitiveness on the tourist market. The results have applicative effects both for local winegrowers and for the tourism industry.

Ključne besede:digitalization, wine tourism, Vipava Valley, online platform, WordPress, tourism promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj