Podrobno

Kako izgleda tisto, česar ni
ID Pavlič, Tin (Avtor), ID Smrekar, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stanič, Tomo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,19 MB)
MD5: BCB9C4A918ACB78C28BF8FD1DE7C44C1

Izvleček
V diplomski nalogi raziskujem vpliv odsotnosti, minljivosti, absurda in pomanjkanja podatkov, prek katerih bi si gledalec lahko ustvaril logično celoto, na izkušnjo gledalca, ki se v tem kontekstu oblikuje kot subjektivna rekonstrukcija pomena, umeščena v prostor zunaj racionalno strukturirane realnosti. Gre za interpretacijo, ki se umešča v sfero afekta, domišljije in svobodnega mišljenja. Teoretski del izhaja iz pojmov dvoumnosti, doživljanja na meji med znanim in neznanim, razkroja realnosti in zdrsa v nerealno, simbolike ter psihičnih stanj, ki takšna občutja spremljajo ali iz njih izhajajo. Posebej me zanima izrazni potencial teh pojmov v kontekstu umetniškega izraza in interpretacije. Praktični del zajema instalacijo Nekaj nekoč, v kateri se nahaja kostum iz avtorske predstave Tristo dni poezije. Predstava je v okviru naloge pomembna, saj se tematsko ukvarja z vprašanji, ki jih teoretsko obravnavam. Instalacija ta vprašanja poglablja prek reference na pojem avre, kot jo opredeli Walter Benjamin.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kiparstvo realnost absurdnost gledalec prisotnost kostum diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173200 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2025
Število ogledov:165
Število prenosov:21
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:What Does the Absent Look Like
Izvleček:
In my thesis, I explore the impact of absence, transience, absurdity, and the lack of information through which the viewer might construct a coherent whole, on the viewer’s experience. In this context, the experience emerges as a subjective reconstruction of meaning, situated in a space beyond rationally structured reality. It is an interpretation grounded in the realm of affect, imagination, and free thought. The theoretical part draws on concepts of ambiguity, experiences that unfold at the threshold between the known and the unknown, the disintegration of reality and the slide into the unreal, symbolism, and the psychological states that accompany these sensations or arise from them. I am particularly interested in the expressive potential of these concepts in the context of artistic expression and interpretation. The practical part consists of the installation Something once, which contains a costume from the original performance Three hundred days of poetry. The performance is relevant to the thesis as it thematically engages with the very questions addressed in the theoretical part. The installation deepens these questions through a reference to the notion of aura, as defined by Walter Benjamin.

Ključne besede:sculpture reality absurdity viewer presence costume BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj