Podrobno

Sto let na dan
ID Norčič, Liza Jutra (Avtor), ID Kariž, Žiga (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Stanič, Tomo (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (22,78 MB)
MD5: 0B3699293F41FA672C3BAA8CA4A7A977

Izvleček
Diplomska naloga raziskuje umetniško artikulacijo skozi dolgotrajne, ponavljajoče in procesualne prakse, ki izhajajo iz telesa, misli, spomina, absurda in družbeno–politične občutljivosti. Struktura sledi notranji logiki umetniških del in zavestno odstopa od akademskih konvencij. Besedilo se deli na štiri dejanja in se začenja s tokom misli v delu Izhod v sili, nadaljuje z absurdnim mehaničnim ponavljanjem v Ničevanje v modrem, prehaja v politično obarvano delo Akrobacije prepovedane, ki temelji na fotografijah mojega dedka, in se zaključi z prostorsko postavitvijo Tišina, ki jo dolgujemo, ki neposredno naslavlja vojno in kolektivno odgovornost. Pisna dokumentacija kaže, kako se skozi ustvarjanje v prostoru izražata telo in čas – skozi vztrajnost, obsesijo, fragmentarnost in ritual. Tekst ni spremljava delom, temveč njihov organski podaljšek, ki odpira prostor za počasno branje in refleksijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:procesualna umetnost site-specific ponavljanje umetnost trajanja absurd socialno politična umetnost spomin tekst kot umetnost glas kot upor arheologija časa
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173198 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2025
Število ogledov:178
Število prenosov:36
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:One Hundred Years a Day
Izvleček:
The thesis explores artistic articulation through durational, repetitive, and process–based practices that emerge from the body, thought, memory, absurdity, and socio–political sensitivity. Its structure follows the internal logic of the artworks and deliberately deviates from academic conventions. The text is divided into acts and begins with a stream of consciousness in Izhod v sili (Emergency Exit), continues with absurd mechanical repetition in Ničevanje v modrem (Undoing in Blue), moves on to the politically charged work Akrobacije prepovedane (Acrobatics Forbidden), based on my grandfather’s photographs, and concludes with the spatial installation Tišina, ki jo dolgujemo (The Silence We Owe), which directly addresses war and collective responsibility. The written documentation reveals how body and time are expressed through spatial creation – through persistence, obsession, fragmentation, and ritual. The text is not a supplement to the works but their organic extension, opening up space for slow reading and reflection.

Ključne besede:process-based art site-specific repetition durational art absurd socio-political art memory text as art voice as resistance archeology of time

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj