Podrobno

Visoko barje mojih možganov; geografske vaje v metafori notranjih krajin
ID Vičar, Ajš Mak (Avtor), ID Ficko, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Berlot Pompe, Uršula (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,15 MB)
MD5: FE7239F889FDBAB7815E701C401C9963

Izvleček
V diplomskem delu svojo slikarsko prakso razlagam skozi metaforo visokega barja oziroma šotišča. Pri strukturiranju naloge se opiram na prilaščanje strukture praktičnega dela geografskih vaj. Metaforično pa se z idejo mentalnega mokrišča naslanjam na Maurice Merleau-Pontyevo pojmovanje sedimentacije. Z analizo sedimenta v mokrišču se dokopljem do ponavljajočih tem ter gonilne sile ustvarjanja, ki je želja po ohranjanju spomina. S preučevanjem zbranega kolažnega materiala odkrijem strahove glede izgube narave. V šotišču iščem povezave med delovanjem biotopa ter procesom nastanka slik. Obravnavam povezavo med krajino in spominom, kjer se opiram na Gary John Bierleyev koncept spomina krajine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, metafora, šotišče, spomin, sedimentacija, palimpsest, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-173192 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2025
Število ogledov:133
Število prenosov:21
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:My brain bog; geographical exercises as a metaphor for landscapes of the mind
Izvleček:
In my BA thesis, I explain my painting practice through a metaphor of a raised bog or peatland. For its structuring, I lean on appropriating the structure of geographical exercises. As a function for building my mental wetland, I take Maurice Merleau-Ponty's view of sedimentation. Through analysis of wetland sediment, I obtain recurring themes and the driving force of my creative process, which is the wish to retain my memory. By studying the collected collage material, I discovered my fears of the loss of nature. In the peatland, I search for connections between the activity in the biotope and the process of creating paintings. I discuss the connection between landscape and memory, where I rely on Gary John Bierley's concept of landscape memory.

Ključne besede:painting, metaphor, peatland, memory, sedimentation, palimpsest, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj