Podrobno

Linking education and research through interdisciplinary project-based learning : aggregating historical construction data for seismic risk assessment
ID Kilar, Vojko (Avtor), ID Prašnikar, Petra (Avtor), ID Petrovčič, Simon (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (598,98 KB)
MD5: 5D3F37D3C2F01E05B29E7A62A6A02569
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://library.iated.org/view/KILAR2025LIN Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:interdisciplinary education, project-based learning, higher education, student research
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FA - Fakulteta za arhitekturo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:Str. 9119-9126
PID:20.500.12556/RUL-171650 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
DOI:10.21125/edulearn.2025.2360 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:246960899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.08.2025
Število ogledov:176
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:EDULEARN25 : conference proceedings
Uredniki:Louis Gómez Chova, Chelo González Martínez, Joanna Lees
Kraj izida:Valencia
Založnik:IATED Academy
ISBN:978-84-09-74218-9
COBISS.SI-ID:242359555 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:EDULEARN proceedings (Internet)
ISSN zbirke:2340-1117

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:interdisciplinarno izobraževanje, projektno učenje, visokošolsko izobraževanje, študentska raziskovalna dejavnost

Projekti

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0068-2018
Naslov:Trajnostno oblikovanje kvalitetnega bivalnega okolja

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj