Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Napredno
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Theoretical models and concepts of lifelong learning
ID
Mikulec, Borut
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(340,45 KB)
MD5: 3CA91CDDF8D7C9011996590C5C73E709
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
http://www.inovacijeunastavi.rs/wp-content/uploads/Inovacije1-25/01-Borut-Mikulec.pdf
Galerija slik
Izvleček
On the one hand, a review of different models and concepts of lifelong learning shows that lifelong learning has certain common basic characteristics, i.e. it is lifelong (from “cradle to grave”), it is life-wide (it takes place in different contexts), and it focuses on learning. On the other hand, such an overview also shows that different models and concepts of understanding lifelong learning are in use and that lifelong learning is also a “slippery” and “ambiguous” concept, as it contains different and competing conceptualisations. Based on the analysis of relevant theoretical literature, we argue that lifelong learning is a multidimensional concept that combines different models and conceptualisations of lifelong learning and highlight the fundamental building blocks of a holistic understanding of lifelong learning.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
adult education
,
lifelong learning
,
lifelong education
,
models of lifelong learning
,
education policy
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2025
Št. strani:
Str. 1-13
Številčenje:
Br. 1
PID:
20.500.12556/RUL-168511
UDK:
374.7
ISSN pri članku:
2335-0806
DOI:
10.5937/inovacije2501001M
COBISS.SI-ID:
232869379
Datum objave v RUL:
16.04.2025
Število ogledov:
327
Število prenosov:
75
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Inovacije u nastavi
Skrajšan naslov:
Inov. nastavi
Založnik:
Univerzitet u Beogradu, Fakultet za obrazovanje učitelja i vaspitača = University of Belgrade, Faculty of Education
ISSN:
2335-0806
COBISS.SI-ID:
11461193
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Srbski jezik (cirilica)
Naslov:
Teorijski modeli i koncepti celoživotnog učenja
Ključne besede:
vseživljenjsko učenje
,
izobraževalna politika
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0174-2022
Naslov:
Pedagoško-andragoške raziskave - Učenje in izobraževanje za kakovostno življenje v skupnosti
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj