Podrobno

Vpliv postopkov vodenja kakovosti na produktivnost zaposlenega
ID Grilc, Polona (Avtor), ID Možina, Klemen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,72 MB)
MD5: 8035F988C2560736E685979402AC3075

Izvleček
V današnjem času so postopki vodenja kakovosti ključni dejavniki, ki med drugim v veliki meri vplivajo tudi na produktivnost zaposlenih in pripomorejo k boljšim odnosom ter sodelovanju v delovnem okolju. Slednje prinaša številne prednosti, predvsem z vidika rasti podjetja. Gre za nepogrešljiv pristop, ki bi moral biti prisoten v vsakem podjetju, saj povečuje njegovo vrednost tako za stranke kot tudi za zaposlene. Čeprav je vodenje kakovosti v zadnjih letih bolj nadzorovano, se pojavljajo tudi nekatere negativne posledice, kot je npr. mobing. Kljub dobri ozaveščenosti o tovrstnih težavah, je ta v podjetjih namreč še vedno prisoten. V diplomskem delu smo raziskovali, kako postopki vodenja kakovosti vplivajo na produktivnost zaposlenih. V teoretičnem delu smo obravnavali področje kakovosti, vključno s prednostmi in slabostmi tega pristopa. V eksperimentalnem delu smo s pomočjo spletne ankete zbrali potrebne odgovore in informacije o uporabi ter zaznavanju kakovosti na delovnem mestu. Anketo smo izvedli na portalu www.1ka.si, s čimer smo preverili razlike glede na spol, starost, zaposlitev in zaznavanje kakovosti v delovnem okolju. Kljub vse večjemu spodbujanju kakovosti v vseh vidikih življenja in dela, je njena prisotnost na delovnem mestu morda še vedno podcenjena. Rezultati ankete so pokazali, da se veliko ljudi zaveda pomena vodenja kakovosti in si prizadeva za njegovo izboljšanje. To vpliva na razpoloženje zaposlenih ter prinaša izboljšave in spremembe na delovnem mestu.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vodenje kakovosti, produktivnost, zaposleni, delovno okolje, anketa
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-167464 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2025
Število ogledov:386
Število prenosov:92
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Impact of quality management procedures on employee productivity
Izvleček:
In today's world, quality management processes are key factors that significantly impact employee productivity and contribute to better relationships and collaboration in the workplace. These processes offer numerous advantages, particularly in terms of business growth. Quality management is an indispensable approach that should be present in every company, as it increases value for both customers and employees. Although quality management has become better regulated in recent years, some negative consequences still arise, such as workplacebullying (mobbing). Despite awareness of these issues, they continue to occur in companies. In this thesis, we investigated how quality management processes affect employee productivity. The theoretical part focused on the concept of quality, including the advantages and disadvantages of this approach. In the experimental part we collected necessary responses and information on the use and perception of quality in the workplace through an online survey. The survey was conducted on the portal www.1ka.si, allowing us to analyze differences based on gender, age, employment status and the perception of quality in the work environment. Despite the growing promotion of quality in all aspects of life and work, its presence in the workplace may still be underestimated. The survey results showed that many people are aware of the importance of quality management and strive for its improvement. This has a positive effect on employee morale and leads to improvements and changes in the workplace.

Ključne besede:quality management, productivity, employees, workenvironment, survey

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj