izpis_h1_title_alt

Družbeni mediji kot orodje trženjskega komuniciranja neprofitnih organizacij : primer Kiva.org
ID Lah, Sergej (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lah4492.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, Internet, socialne mreže, neprofitne organizacije, trženje, poslovno komuniciranje, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Lah]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 94, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-16740 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21306598 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1415
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:informatics, information technology, Internet, social network, non-profit organizations, marketing, business communication, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj