Podrobno

Asertivnost in zavzetost zaposlenih v upravnih enotah : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Mumlek, Domen (Avtor), ID Žnidaršič, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,64 MB)
MD5: F4D7C469569D8D57A3FE3C0F08A3F8B0

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:delo, delovno mesto, kadri, zavzetost, motiviranje, komuniciranje, raziskave, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:D. Mumlek
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 22 str.)
PID:20.500.12556/RUL-167248 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9
COBISS.SI-ID:222072067 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2025
Število ogledov:118
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MUMLEK, Domen, 2024, Asertivnost in zavzetost zaposlenih v upravnih enotah : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : D. Mumlek. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=167248
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assertiveness and engagement of employees in administrative units
Ključne besede:work, job, personnel, engagement, motivation, communication, research, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
  2. Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
  3. Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  4. Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  5. Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  2. Zadovoljstvo in stres pri starših otrok s specifičnimi učnimi težavami
  3. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
  4. Sodelovanje staršev in učitelja pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami pri pouku književnosti
  5. Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine

Nazaj