Podrobno

Veščine verbalnega in neverbalnega komuniciranja na delovnem mestu : analiza med zaposlenimi generacije Z
ID Grešovnik, Nika (Avtor), ID Žnidaršič, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Lahovnik, Matej (Član komisije za zagovor), ID Došenović Bonča, Petra (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (788,36 KB)
MD5: 3EF1780BC1FD462F07CD6D04C55AA00E

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:delo, delovno mesto, komuniciranje, medosebni odnosi, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Grešovnik
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 50, 13 str.)
PID:20.500.12556/RUL-167217 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:220549379 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2025
Število ogledov:128
Število prenosov:17
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GREŠOVNIK, Nika, 2024, Veščine verbalnega in neverbalnega komuniciranja na delovnem mestu : analiza med zaposlenimi generacije Z [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : N. Grešovnik. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=167217
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Verbal and non-verbal workplace communications skills: analysis of generation Z employees : magistrsko delo
Ključne besede:work, job, communications, interpersonal relations, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Opcijske zamenjave
  2. Numerična integracija Heath-Jarrow-Morton modela obrestnih mer
  3. Diskretni HJM model za vrednotenje obrestnih finančnih instrumentov
  4. Trgovanje z izvedenimi finančnimi instrumenti na obrestne mere
  5. Ho-Leejev model časovne strukture obrestnih mer
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
  2. Stališča in odnos učiteljev do otrok s čustveno-vedenjskimi motnjami
  3. Oblike dela z učenci z motnjami avtističnega spektra pri pouku glasbene vzgoje
  4. Učiteljevo spodbujanje življenjske odpornosti in prožnosti pri otrocih s čustveno vedenjskimi težavami v osnovni šoli
  5. Motivacija za izobraževanje v Biotehniškem centru Naklo

Nazaj