Podrobno

The influence of personal values and personality on consumer participation in the sharing economy : master's thesis
ID Pinezić, Metka (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vida, Irena (Član komisije za zagovor), ID Čater, Barbara (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,03 MB)
MD5: 8AEED5DF6CD4442CC0AD255EC7061DDF

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sharing economy, consumer behaviour, consumer, personality, values, research, methods, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Pinezić
Leto izida:2024
Št. strani:III, 51, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-167204 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:219248131 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2025
Število ogledov:139
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PINEZIĆ, Metka, 2024, The influence of personal values and personality on consumer participation in the sharing economy : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Pinezić. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=167204
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv osebnih vrednot in osebnosti na sodelovanje porabnikov v ekonomiji delitve
Ključne besede:delitvena ekonomija, vedenje potrošnikov, potrošnik, osebnost, vrednote, raziskave, metode, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj