| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|
| Ključne besede: | ustni viri, osnovne šole, srednje šole, vloga zgodovine, pouk zgodovine, aktiven pristop, učitelji zgodovine, didaktika, vprašalniki, domači kraj, življenjske zgodbe, metodika pouka, ustna zgodovina, kulturna dediščina |
|---|
| Tipologija: | 2.01 - Znanstvena monografija |
|---|
| Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
|---|
| Status publikacije: | Objavljeno |
|---|
| Različica publikacije: | Objavljena publikacija |
|---|
| Kraj izida: | Ljubljana |
|---|
| Založnik: | Slovenska nacionalna komisija za UNESCO |
|---|
| Leto izida: | 2018 |
|---|
| Št. strani: | 311 str. |
|---|
| PID: | 20.500.12556/RUL-167002  |
|---|
| UDK: | 93/94:37.091.3 |
|---|
| ISBN: | 978-961-93589-7-9 |
|---|
| COBISS.SI-ID: | 296443136  |
|---|
| Avtorske pravice: | Elektronska oblika objavljene monografije je v Repozitorij Univerze v Ljubljani shranjena z dovoljenjem založnika. (Datum opombe: 3. 2. 2025) |
|---|
| Datum objave v RUL: | 03.02.2025 |
|---|
| Število ogledov: | 512 |
|---|
| Število prenosov: | 1074 |
|---|
| Metapodatki: |  |
|---|
|
:
|
Kopiraj citat |
|---|
| Objavi na: |  |
|---|