Podrobno

Expanding children’s conceptual field through dance and visual arts
ID Jurjevič, Nuša (Avtor), ID Geršak, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,84 MB)
MD5: C7CF63FDAB9308C9396323E647AA5412
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://www.ijea.org/v25n27/index.html Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The paper describes the results of research based on the integration of a model of teaching in and through the arts in primary school. The research was carried out as part of the project which used dance and visual arts to engage with the theme of the factory in a class of third graders. The methodological instrument of visual tests was used to assess the changes in the drawings of the participating students. While analysing the visual tests, feedback was obtained from each student within the framework of a semi-structured interview. It was found that the integration of art in the learning process elicited positive reactions from the students, who broadened their conceptual field and were keen to work in this way in the future. The results of the survey are a stimulus for projects aiming at a holistic integration of the arts in primary school.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:visual arts, primary school, visual tests, conceptual field, dance, arts
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:21 str.
Številčenje:Vol. 25, no. 27
PID:20.500.12556/RUL-166355 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:793.3:7.01
ISSN pri članku:1529-8094
DOI:10.26209/ijea25n27 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:221181955 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Podatek o licenci CC BY-NC 4.0 je naveden na spletni strani revije http://www.ijea.org/submit.html. (Datum opombe: 9. 1. 2025)
Datum objave v RUL:08.01.2025
Število ogledov:215
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
JURJEVIČ, Nuša in GERŠAK, Vesna, 2024, Expanding children’s conceptual field through dance and visual arts. International journal of education & the arts [na spletu]. 2024. Vol. 25, no. 27. [Dostopano 5 maj 2025]. DOI 10.26209/ijea25n27. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=166355
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of education & the arts
Skrajšan naslov:IJEA
Založnik:Pennsylvania State University Libraries
ISSN:1529-8094
COBISS.SI-ID:523772953 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualna umetnost, osnovne šole, likovni preizkus, pojmovno polje, ples, umetnost

Projekti

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:University of Ljubljana, Faculty of Education
Naslov:Movement and Its Trace

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Umetnost in družbena realnost
  2. Intervencija v fotografiji
  3. Nikamor hitro
  4. Računalniška igra Minecraft kot učni pripomoček pri pouku likovne umetnosti na osnovni šoli
  5. Napaka kot transformativna metoda
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Opinion of Croatian teacher education students regarding the quality of the visual arts teaching didactics course
  2. Analiza potrjenih delovnih zvezkov za 1. razred osnovne šole z vidika vključevanja likovnih nalog
  3. Avtoportret kot likovno-didaktična spodbuda pri grafičnem ustvarjanju
  4. Glasbene didaktične igre
  5. Spremljava likovnih sposobnosti učencev v 7. razredu osnovne šole

Nazaj