Podrobno

Dejavniki nakupa luksuznih modnih izdelkov in njihovih ponaredkov : diplomsko delo
ID Pogačnik, Ana Marija (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/pogacnik1252.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, proizvodi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A.M. Pogačnik]
Leto izida:2012
Št. strani:I, 29, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-16626 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21157094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1674
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
POGAČNIK, Ana Marija, 2012, Dejavniki nakupa luksuznih modnih izdelkov in njihovih ponaredkov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : A.M. Pogačnik. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/pogacnik1252.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, products, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Dejavniki nakupa vrhnjih oblačil
  2. Vpliv neposrednega trženja na vedenje turistov
  3. Funkcija embalaže in njen vpliv na prodajo parfumov
  4. Odnos porabnikov do okolju prijaznih izdelkov
  5. Značilnosti nakupnega procesa in potrošnje otroških sokov in kašic
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje logističnih storitev
  2. Trženje Gospodarskega razstavišča
  3. Trženje sive lepenke
  4. Trženje vzajemnih skladov
  5. Trženje odkovkov

Nazaj