izpis_h1_title_alt

Povezanost nakupnega vedenja organizacij s trženjskimi odnosi na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Ivančič, Nina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ivancic896-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, vedenjske znanosti, vedenje potrošnikov, nabava, strategija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Ivančič]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 57, 34 str.
PID:20.500.12556/RUL-16570 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21116646 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1348
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, behavioural sciences, consumer behaviour, purchase, strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj