Podrobno

Reimagining skills as an opportunity for Slovenian companies to gain a competitive edge : team master's thesis
ID Česnik, Meta (Avtor), ID Gulič Nosan, Enija (Avtor), ID Podpeskar, Nika (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,29 MB)
MD5: C50759B6BB8EA285C16C30D98B4A6EFB

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, entrepreneurship, enterprises, competitivity, knowledge, skills, competence, training
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Česnik, E. Gulič Nosan, N. Podpeskar
Leto izida:2024
Št. strani:V, 105, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-165567 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374
COBISS.SI-ID:214733571 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.12.2024
Število ogledov:232
Število prenosov:350
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČESNIK, Meta, GULIČ NOSAN, Enija in PODPESKAR, Nika, 2024, Reimagining skills as an opportunity for Slovenian companies to gain a competitive edge : team master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Česnik, E. Gulič Nosan, N. Podpeskar. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=165567
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Nadgradnja veščin kot priložnost za izboljšanje konkurenčnosti slovenskih podjetij
Ključne besede:Slovenija, podjetništvo, podjetje, konkurenčnost, znanje, sposobnosti, pristojnost, usposabljanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Pojavljanje osnovnih čustev pri učencih z avtističnimi motnjami
  2. Vpliv spletnega treninga na kompetence vzgojiteljic za delo z otroki z avtističnimi motnjami
  3. Toaletni trening za otroka z avtistično motnjo
  4. Odraščanje in sobivanje s sorojenci z avtističnimi motnjami
  5. Izzivi izvajanja dodatne strokovne pomoči na daljavo
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Gibalna/športna aktivnost otrok z avtistično motnjo
  2. Oblike dela z učenci z motnjami avtističnega spektra pri pouku glasbene vzgoje
  3. Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
  4. Prilagoditev šolskega okolja za otroke z avtistično motnjo
  5. Medvrstniški odnosi in učenci z avtističnimi motnjami v osnovni šoli

Nazaj