izpis_h1_title_alt

Consumer animosity and foreign product purchase : an empirical investigation in Slovenia
ID Geč, Tina (Avtor), ID Perviz, Lejla (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Dmitrović, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gec837-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, etnocentrizem, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Geč
Leto izida:2012
Št. strani:III, 109, 53 str.
PID:20.500.12556/RUL-16462 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20958950 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1785
Število prenosov:513
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, consumer behaviour, decision making, ethnocentrism, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj