Podrobno

Liberalism all the way down? Multilevel discourse analysis of adult education for sustainable development policies
ID Košmerl, Tadej (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,31 MB)
MD5: 4C67FC72E4D475BD8E3E4D6DE537B627
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://rela.ep.liu.se/article/view/5167 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper analyses adult education for sustainable development policies, examining their dominant discursive orientations – neoliberal, liberal, and critical – across global, EU, and national levels. Focusing on Slovenia and its transnational policy influences in this field, it highlights a prevalent interplay of liberal and neoliberal discursive orientations alongside a comparatively limited presence of critical discourse. At the global level, the United Nations’ influence emphasises liberal discourse aligned with Sustainable Development Goals (SDGs), while the European Union policies exhibit a predominant neoliberal discourse, further solidified at the national level, particularly in more recent Slovenian policies. A prevalent interplay of neoliberal and liberal discourses characterises Slovenian adult education for sustainable development policies, reflecting the substantial influence of transnational actors.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sustainable development, adult education, education policies, sustainable development goals
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Geografsko pokritje:Slovenija;
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Datum objave:01.01.2024
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 261-279
Številčenje:Vol. 15, no. 3
PID:20.500.12556/RUL-164302 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
ISSN pri članku:2000-7426
DOI:10.3384/rela.2000-7426.5167 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:212259075 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.10.2024
Število ogledov:209
Število prenosov:31
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOŠMERL, Tadej, 2024, Liberalism all the way down? Multilevel discourse analysis of adult education for sustainable development policies. European journal for research on the education and learning of adults [na spletu]. 2024. Vol. 15, no. 3, p. 261–279. [Dostopano 21 april 2025]. DOI 10.3384/rela.2000-7426.5167. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=164302
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:European journal for research on the education and learning of adults
Založnik:Linköping University
ISSN:2000-7426
COBISS.SI-ID:50135650 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trajnostni razvoj, izobraževalna politika, andragogika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vloga skavtov pri krepitvi duševnega zdravja mladih
  2. Timski šport kot varovalni dejavnik na področju osebnega razvoja in socializacije
  3. Zdravstveno stanje mladih
  4. Promocija duševnega zdravja med študenti
  5. Duševno zdravje mladih v času epidemije COVID-19
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spolno nasilje med srednješolci
  2. Medvrstniško nasilje preko interneta
  3. Žrtve medvrstniškega nasilja
  4. Medvrstniško nasilje v vrtcu
  5. Vloga šolske svetovalne službe pri prepoznavanju in preprečevanju medvrstniškega nasilja

Nazaj