Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Na poti k skladenjskim analizam šolskega pisanja : skladenjski vzorci v korpusu Šolar 3.0
ID
Munda, Tina
(
Avtor
),
ID
Arhar Holdt, Špela
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(138,07 KB)
MD5: CB739E14BE5AAF354E0607BB6A45D2D9
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://zenodo.org/records/13912515
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
razvojni korpus
,
šolska besedila
,
odvisnostna skladnja
,
skladenjsko luščenje
Vrsta gradiva:
Drugo
Tipologija:
1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 577-588
PID:
20.500.12556/RUL-164263
UDK:
81'322
COBISS.SI-ID:
212016387
Datum objave v RUL:
18.10.2024
Število ogledov:
52
Število prenosov:
6
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del monografije
Naslov:
Jezikovne tehnologije in digitalna humanistika : zbornik konference
Uredniki:
Špela Arhar Holdt, Tomaž Erjavec
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Inštitut za novejšo zgodovino, = Institute of Contemporary History
Leto izida:
2024
ISBN:
978-961-7104-40-0
COBISS.SI-ID:
211315971
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
developmental corpus
,
school texts
,
dependency syntax
,
extraction of syntax
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J7-3159
Naslov:
Empirična podlaga za digitalno podprt razvoj pisne jezikovne zmožnosti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P6-0411
Naslov:
Jezikovni viri in tehnologije za slovenski jezik
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj