Podrobno

Vpliv skupinskega nakupovanja na spletnih portalih na vedenje porabnikov : diplomsko delo
ID Koprivec, Tomaž (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/koprivec1198.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska tehnologija, Internet, nakup, vedenje potrošnikov, ponudba, cena, promocija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Koprivec]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 24, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-16387 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20901606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1260
Število prenosov:174
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOPRIVEC, Tomaž, 2012, Vpliv skupinskega nakupovanja na spletnih portalih na vedenje porabnikov : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Koprivec. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/koprivec1198.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:information technology, Internet, purchasing, consumer behaviour, supply, price, promotion, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Dejavniki vpliva na spletno vedenje porabnikov
  2. Porabnikov nakupni proces slikarskih del
  3. Primerjava značilnosti in nakupnih navad spletnih porabnikov in neporabnikov
  4. Analiza spletnega nakupovanja pri Slovencih
  5. Uspešna slovenska blagovna znamka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje Gospodarskega razstavišča
  2. Trženje logističnih storitev
  3. Trženje modemov preko interneta
  4. Pospeševanje prodaje izdelka AIRMAG
  5. Trženje protieksplozijskih elektromotorjev

Nazaj