Podrobno

Analiza povezave med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo podjetij : primer slovenske hotelske panoge
ID Milivojević, Diana (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/milivojevic4396.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, hotelirstvo, ponudba, povpraševanje, varstvo okolja, trženje, družbena odgovornost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Milivojević]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 82, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-16355 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:20827366 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1272
Število prenosov:206
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MILIVOJEVIĆ, Diana, 2012, Analiza povezave med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo podjetij : primer slovenske hotelske panoge [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : D. Milivojević. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/milivojevic4396.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, hotel industry, supply, demand, environmental protection, marketing, social responsibility, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Digitalno krmiljen analogni kitarski efekt
  2. Zamenjava transformatorskih zaščit v tovarni Lesonit
  3. Načrtovanje digitalno nastavljivega visokonapetostnega vira za meritev izolacijske upornosti
  4. Simulator elektrostatične razelektritve
  5. Pretvornik navzdol z vklopom tranzistorja pri ničelni napetosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Stečaj in vprašanje poslovne etičnosti
  2. Etično delovanje slovenskih podjetij
  3. Poslovna etika obrtnikov in podjetnikov
  4. Pomen etike pri poslovanju z nepremičninami
  5. Etika v poslovnih pogajanjih

Nazaj