Podrobno

Fostering employee connections in a hybrid working environment : master thesis
ID Grgić, Tina (Avtor), ID Mihelič, Katarina Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (642,87 KB)
MD5: 6B69DF7B88AE5C7CCAC6FE8671875E6C

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:work, hybrid work, workers, interpersonal relations, cooperation, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Grgić
Leto izida:2024
Št. strani:63, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-163356 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.1
COBISS.SI-ID:206099715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:266
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GRGIĆ, Tina, 2024, Fostering employee connections in a hybrid working environment : master thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : T. Grgić. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=163356
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Spodbujanje povezovanja med zaposlenimi v hibridnem delovnem okolju
Ključne besede:delo, hibridno delo, delavci, medosebni odnosi, sodelovanje, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izdelava celostne grafične podobe kolekcije torbic
  2. Posodobitev stilistične podobe blagovne znamke Pletenine Špenko
  3. Logotipi modnih znamk
  4. Vpliv premoženja blagovne znamke pri internacionalizaciji modne industrije na primeru Victoria's Secret
  5. Zasnova celostne grafične podobe blagovne znamke "Trap"
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Modna industrija
  2. Primerjalna analiza mednarodnega trženja izbranih luksuznih modnih znamk
  3. Uvajanje lastne blagovne znamke
  4. Razvoj modne blagovne znamke
  5. Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju

Nazaj