izpis_h1_title_alt

Izboljšanje upravljanja in razporejanja poti v storitvenem podjetju : magistrsko delo
ID Čučnik, Nina (Avtor), ID Trkman, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,56 MB)
MD5: 760635CAAB0D18CF851707A082189E59

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijski sistemi, odnosi s strankami, digitalizacija, optimizacija, podjetje, storitve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:N. Čučnik
Leto izida:2024
Št. strani:IV, 68, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-163328 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:205335043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:83
Število prenosov:360
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Improvement of route management and scheduling at a service company
Ključne besede:informatics, information systems, customer relationship, digitalization, optimization, enterprises, services, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj