izpis_h1_title_alt

Analiza učinkovitosti digitalnih orodij za trženje prehranskih dodatkov za rekreativne športnike : magistrsko delo
ID Hrabar, Rok (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,99 MB)
MD5: 4BE102CB62497397B23878D0EFC3CAD4

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, multimedia, oglas, efektivnost, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:R. Hrabar
Leto izida:2024
Št. strani:55, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-163233 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:197434627 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:84
Število prenosov:2175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the effectiveness of digital tools for marketing nutritional supplements for recreational athletes
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social media, multimedia, advertisement, efficiency, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj