Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Preschool education in Slovenia and Serbia in the light of the OECD, WB and EU guidelines for Early Childhood Education and Care (ECEC)
ID
Hočevar, Andreja
(
Avtor
),
ID
Kovač Šebart, Mojca
(
Avtor
),
ID
Lukan, Mojca
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(793,24 KB)
MD5: 8A239EAEB488AC3153787A59B083B58C
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03057925.2024.2393135
Galerija slik
Izvleček
Both the professional and political spheres have emphasised the association between ECEC and economic performance since international organisations, such as the Organisation for Economic Cooperation and Development, the World Bank and European Union institutions, first expressed interest in this linkage. This study shows how the relationship between ECEC and economic outcomes is reflected in the guidelines that international organisations expect countries to follow and how this connection is relevant to the modification of legal documents that define ECEC functioning and guide its application in the field of education. The study provides a comparative analysis of the differences between the goals in legislation and curricula, as well as of the quality evaluation models of preschool education, in Slovenia and Serbia. The analysis shows that international organisations guidelines have been considered in the two countries’ preschool education systems, albeit in different ways and using different formal documents.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
early childhood education and care
,
ECEC
,
preschool education
,
human capital
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
05.09.2024
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 1-18
PID:
20.500.12556/RUL-162989
UDK:
373.2
ISSN pri članku:
1469-3623
DOI:
10.1080/03057925.2024.2393135
COBISS.SI-ID:
206526979
Datum objave v RUL:
30.09.2024
Število ogledov:
76
Število prenosov:
20
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Compare
Skrajšan naslov:
Compare
Založnik:
Carfax International Publishers
ISSN:
1469-3623
COBISS.SI-ID:
521063961
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
predšolska vzgoja
,
predšolska pedagogika
,
človeški kapital
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0174-2022
Naslov:
Pedagoško-andragoške raziskave - Učenje in izobraževanje za kakovostno življenje v skupnosti
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj