Podrobno

Trženjsko komunikacijski načrt za zmanjšanje porabe vode v plastenkah na Ekonomski fakulteti v Ljubljani : diplomsko delo
ID Korošec, Stella (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/korosec1153.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, voda, embalaža, trženje, poslovno komuniciranje, planiranje, socialne mreže, uspeh, meritve, efektivnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Korošec]
Leto izida:2011
Št. strani:I, 28, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-16231 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20691430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1529
Število prenosov:251
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOROŠEC, Stella, 2011, Trženjsko komunikacijski načrt za zmanjšanje porabe vode v plastenkah na Ekonomski fakulteti v Ljubljani : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Korošec. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/korosec1153.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, water, packaging, marketing, business communication, planning, social network, success, measurements, efficiency

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Trženjski načrt za inovativno mobilno aplikacijo na slovenskem trgu
  2. Personalizacija oglasov in paradoks zasebnosti v podatkovnih strategijah trženjskega komuniciranja
  3. Internetno partnersko trženje na slovenskem trgu
  4. Strategija trženjskega komuniciranja blagovne znamke Enemon
  5. Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženjski načrt podjetja Artex na slovenskem trgu

Nazaj