izpis_h1_title_alt

Virtual tourism experiences : adoption factors, participation and readiness to pay
ID Bilynets, Iana (Avtor), ID Trkman, Peter (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (535,64 KB)
MD5: 9EA11F8D08AC16D0807B81200B9021F3
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13683500.2023.2268809 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ubiquitous digitalization combined with recent crises has increased the drive to develop new virtual tourism (VT) offerings. However, the factors influencing end-users’ adoption, participation and, most crucially, their readiness to pay have yet to be sufficiently investigated. In the paper, we test behavioral intentions regarding VT experiences and their actual use. We integrate the extended unified theory of acceptance and use of technology (UTAUT2) with perceptions of travel risk, past behavior and measurement of actual behavior - the decision to participate and pay for a VT experience. Data were collected from 660 participants, half of whom were offered the virtual tourism experience for free and the other half for a payment. The results show a strong overall intention to use virtual tourism and that the UTAUT2 extended precedents predict it well. Still, once the user is asked to pay for the virtual experience, actual participation rates drop significantly, and strong behavioral intentions are not good predictors of actual behavior. While free virtual tourism experiences might see wide use, ones that are paid for must be carefully crafted.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism industry, virtual tourism, consumer behaviour, virtual tours, readiness to pay, technology acceptance, actual behavior, effort expectancy, perceived travel risks
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2024
Št. strani:Str. 3658–3675
Številčenje:Vol. 27, no. 22
PID:20.500.12556/RUL-162068 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
ISSN pri članku:1368-3500
DOI:10.1080/13683500.2023.2268809 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:175097859 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2024
Število ogledov:193
Število prenosov:55
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Current issues in tourism
Založnik:Taylor & Francis
ISSN:1368-3500
COBISS.SI-ID:626398 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turistična industrija, virtualni turizem, vedenje potrošnikov

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0441
Naslov:Regeneracija ekonomije in posla

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-1783
Naslov:Okolju prijazno vedenje v turizmu

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J7-4641
Naslov:Dediščina za vključujočo trajnostno preobrazbo - HEI-TRANSFORM

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj