izpis_h1_title_alt

Portali za skupinsko nakupovanje kot oblika pospeševanja prodaje : diplomsko delo
ID Turšič, Peter (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/tursic1117.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, pospeševanje prodaje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Turšič]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 25, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-16139 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:20641510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1160
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales, information technology, Internet, electronic marketing, electronic commerce, sales promotion, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj