Podrobno

Sodelovanje staršev otrok z učnimi težavami s šolsko svetovalno službo v sistemu javne šole : magistrsko delo
ID Kralj, Adrijana (Avtor), ID Poštrak, Milko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,03 MB)
MD5: 001C6387895B26F6359C0FA6505B6CB3

Izvleček
Namen magistrskega dela je raziskati sodelovanje staršev otrok z učnimi težavami in šolskih svetovalnih delavcev v sistemu javne šole. V teoretičnem uvodu najprej podrobneje opredelim delo šolske svetovalne službe, njene dejavnosti in področja dela ter prispevek socialnega dela v njej. Temu sledi opredelitev učnih težav in vzroki zanje ter prepoznavanje učencev z učnimi težavami in strategije pomoči učencem. V tem delu izpostavim tudi nalogo šolske svetovalne službe v procesu pomoči učencu z učnimi težavami. V osrednjem delu pozornost namenim sodelovanju staršev otrok z učnimi težavami in strokovnim delavcem, izpostavim oblike in modele sodelovanja, partnerstvo staršev in strokovnih delavcev ter prednosti in morebitne ovire, ki lahko vplivajo na omenjeno sodelovanje. V empiričnem delu želim ugotoviti, ali je pogostost sodelovanja staršev otrok z učnimi težavami in šolsko svetovalno službo povezana s pripravljenostjo staršev za nadaljnje sodelovanje, katero formalno in neformalno obliko sodelovanja staršev in

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šolska svetovalna služba, partnerstvo, učne težave, starši otrok z učnimi težavami, ovire, vloga socialnega dela
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kralj]
Leto izida:2024
Št. strani:106 str.
PID:20.500.12556/RUL-160276 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364-785:376
COBISS.SI-ID:216809987 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.08.2024
Število ogledov:295
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cooperation of parents of children with learning disabilities with the school counseling service in the public school system
Izvleček:
The purpose of the master's thesis is to investigate the cooperation of parents of children with learning difficulties and school counselors in the public school system. In the theoretical introduction, I first define in more detail the work of the school counseling service, its activities and areas of work, as well as the contribution of social work in it. This is followed by the definition of learning difficulties and their causes, as well as the identification of students with learning difficulties and strategies for helping students. In this part, I also highlight the task of the school counseling service in the process of helping a student with learning difficulties. In the central part, I pay attention to the cooperation between the parents of children with learning difficulties and the professional worker, I highlight the forms and models of cooperation, the partnership of parents and professional workers, as well as the advantages and possible obstacles that can affect the aforementioned cooperation.

Ključne besede:school counseling service, partnership, learning difficulties, parents of children with learning difficulties, obstacles, role of social work

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj