izpis_h1_title_alt

Pomen jahanja za razvoj koordinacije in ravnotežja pri predšolskih otrocih : diplomsko delo
ID Čater, Tana (Avtor), ID Podgoršek, Tina (Avtor), ID Gregorc, Jera (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,10 MB)
MD5: 46010F867460284BFCDA5353C518407C

Izvleček
V diplomskem delu smo želeli ugotoviti, v kolikšni meri 10-dnevni program jahanja, ki je usmerjen k razvoju ravnotežja in koordinacije, vpliva na razvoj teh dveh gibalnih sposobnosti. V raziskavo smo vključili dvajset otrok, starih od 5 do 6 let, od tega jih je bilo deset umeščenih v eksperimentalno skupino in deset v kontrolno. Vse vključene otroke smo pred začetkom in ob koncu eksperimenta testirali s tremi testi ravnotežja in tremi testi koordinacije. Testi so bili enaki za vse otroke in primerni njihovi starosti. Za eksperimentalno skupino smo sestavili in izvedli 10-dnevni program jahanja. Kontrolna skupina te vadbe ni bila deležna. Program jahanja je vseboval vaje, ki spodbujajo razvoj ravnotežja in koordinacije. Pridobljeni rezultati so pokazali, da je pri vseh šestih testih prišlo do razlik v napredku. Pri vseh testih je bil napredek eksperimentalne skupine minimalno večji od napredka kontrolne. Ugotovili smo, da že 10-dnevni program jahanja, usmerjen k razvoju ravnotežja in koordinacije, pozitivno prispeva k razvoju ravnotežja in koordinacije. Sklepamo, da bi bil napredek večji, če bi program jahanja trajal dlje časa.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Predšolska vzgoja, Predšolski otroci, Konjeništvo, Gibalna vzgoja, gibalni razvoj, ravnotežje, koordinacija, jahanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Čater, T. Podgoršek
Leto izida:2024
Št. strani:60 str.
PID:20.500.12556/RUL-160189 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2:798.2(043.2)
COBISS.SI-ID:205527299 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.08.2024
Število ogledov:206
Število prenosov:32
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Importance of horse riding for the development of coordination and balance in preschool children
Izvleček:
In the thesis, we aimed to determine the extent to which a 10-day riding program, designed to develop balance and coordination, affects the development of these two motor skills. The study included 20 children aged 5 to 6 years, with 10 children placed in the experimental group and 10 in the control group. All children were tested using three balance tests and three coordination tests, both before and after the experiment. The tests were uniform and age-appropriate for all participants. For the experimental group, we designed and implemented a 10-day riding program, while the control group did not participate in any additional exercise. The riding program included exercises specifically intended to enhance balance and coordination. The results indicated differences in progress across all six tests, with the experimental group showing slightly greater improvement compared to the control group. Our findings suggest that the 10-day riding program positively contributes to the development of balance and coordination. We conclude that extending the duration of the riding program would likely result in even greater progress.

Ključne besede:Preschool child, motor development, balance, coordination, riding

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj