Podrobno

Avtentično vodenje na primeru podjetja Avant car : diplomsko delo
ID Taufer, Miha (Avtor), ID Penger, Sandra (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/taufer1039.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporaba človeških zmogljivosti, vodenje, tipi, management, manager, razvoj, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Taufer]
Leto izida:2011
Št. strani:I, 26, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-15854 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:20440806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1600
Število prenosov:198
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TAUFER, Miha, 2011, Avtentično vodenje na primeru podjetja Avant car : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Taufer. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/taufer1039.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:human resource management, leadership, types, management, manager, development, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uspešna slovenska blagovna znamka
  2. Izkustveni marketing
  3. Korporacijska znamka
  4. Umeščanje blagovne znamke Gucci na slovenski trg
  5. Problem učinkovitosti neposrednega trženja prek televizije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Profil kupca trgovske blagovne znamke
  2. Marketing v zdravstveni negi
  3. Trženje šolskih učbenikov
  4. Trženje odkovkov
  5. Trženje logističnih storitev

Nazaj