Podrobno

Dejavniki odločanja pri razvoju zavarovalnih produktov : magistrsko delo
ID Luckmann, Lara (Avtor), ID Hočevar, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (757,76 KB)
MD5: 650536D3A929D3C6C432F212F971DA58

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, novi proizvodi, razvoj, življenjsko zavarovanje, odločanje, tveganje, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Luckmann
Leto izida:2024
Št. strani:IV, 62, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-155210 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:368
COBISS.SI-ID:186341379 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:591
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LUCKMANN, Lara, 2024, Dejavniki odločanja pri razvoju zavarovalnih produktov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : L. Luckmann. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=155210
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Decision-making factors in the development of insurance products
Ključne besede:insurance, insurance company, new products, development, life insurance, decisiopn making, risk, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključevanje porabnikov v proces razvoja nove zavarovalne storitve
  2. Analiza procesa informatizacije zavarovalniškega produkta v zavarovalnico - primer izbranega podjetja
  3. Življenjsko zavarovanje kot način zavarovanja prihodnosti
  4. Vpliv okolja nizkih obrestnih mer na evropske zavarovalnice
  5. Vključevanje dobaviteljev v razvoj novih produktov
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Model odjemalčevega odločanja o nakupu storitve življenjskega zavarovanja
  2. Analiza obnašanja porabnikov pri nakupu izbranega proizvoda - življenjsko zavarovanje
  3. Vzroki predčasne prekinitve življenjskega zavarovanja
  4. Aktivnosti marketinškega komuniciranja v izbrani zavarovalnici

Nazaj