Podrobno

An analysis of the innovation policy in the context of the software industry in the Federation of Bosnia and Herzegovina : master's thesis
ID Numanović, Amar (Avtor), ID Silajdžić, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (948,88 KB)
MD5: FBE4A4E6924578E51D984115B9661E3A

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bosnia and Herzegovina, informatics, software, development, innovations, products, politics, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Sarajevo
Založnik:A. Numanović
Leto izida:2023
Št. strani:III, 79, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-155204 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:001.895
COBISS.SI-ID:186211587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:577
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
NUMANOVIĆ, Amar, 2023, An analysis of the innovation policy in the context of the software industry in the Federation of Bosnia and Herzegovina : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Sarajevo : A. Numanović. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=155204
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza inovacijske politike v okviru panoge programske opreme v Federaciji Bosne in Hercegovine
Ključne besede:BIH, informatika, software, razvoj, inovacije, proizvodi, politika, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
  2. Primerjava učnih metod pri poučevanju dijakov o elektroforezi DNA
  3. Modeliranje ekosistemskih storitev na krajinski ravni za celostno upravljanje z gozdovi
  4. Vpliv izkustvenega učenja na stališča dijakov srednje strokovne šole do volkov
  5. Secondary school studentsʼ environmental concerns and attitudes toward forest ecosystem services
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Humor pri pouku z vidika učiteljev, učencev in dijakov
  2. Pogledi učencev in dijakov na razred kot učni prostor

Nazaj