izpis_h1_title_alt

Vpliv trajnostnega trženja na vedenje porabnikov in konkurenčno prednost podjetij : magistrsko delo
ID Ahlin, Anamarija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,12 MB)
MD5: CD1AA67C2230438C138114A855514BB7

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, zeleno trženje, trajnostni razvoj, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, konkurenčne prednosti, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Ahlin
Leto izida:2023
Št. strani:III, 55, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-155153 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:182892803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:453
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of sustainable marketing on consumer behaviour and competitive advantage of companies
Ključne besede:marketing, green marketing, sustainable development, consumer behaviour, purchasing, decision making, competitive advantage, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj