izpis_h1_title_alt

Analiza odnosa kupcev do kartice zvestobe v knjigarnah Ognjišče : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Klobasa, Katja (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (622,72 KB)
MD5: 0EB745EC02060B0FCDBB23AF785140A1

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, primeri, založništvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:K. Klobasa
Leto izida:2023
Št. strani:II, 20, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-155149 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:182714627 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:524
Število prenosov:37
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of costumer attitude to the loyalty card in Ognjišče bookstores
Ključne besede:marketing, customer relationship, satisfaction, loyalty, cases, publishing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj