izpis_h1_title_alt

Potrebe potrošnikov po edinstvenosti in trženjsko komuniciranje unikatnih produktov : magistrsko delo
ID Mihelič, Ana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,25 MB)
MD5: E2E6DBC74E52EB5755846609D5D7FE10

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglaševanje, proizvodi, blagovne znamke, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Mihelič
Leto izida:2023
Št. strani:II, 51, 56 str.
PID:20.500.12556/RUL-154658 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.38
COBISS.SI-ID:181394179 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:365
Število prenosov:29
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer needs for uniqueness and marketing communication of unique products
Ključne besede:marketing, business communication, advertising, products, brands, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj