izpis_h1_title_alt

Vpliv impulzivnega nakupovanja na po-nakupno obžalovanje in po-nakupno vedenje kupcev : magistrsko delo
ID Harbaš, Lejla (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,27 MB)
MD5: 7A38AF4C29E0A5799DD87A529796E3B6

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:L. Harbaš
Leto izida:2023
Št. strani:III, 69, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-154602 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:171924739 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.02.2024
Število ogledov:214
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of consumer impulsive buying behavior on post-purchase regret and post-purchase behavior
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj