izpis_h1_title_alt

OCENE POSLEDIC PRI NESREČAH CESTNEGA PREVOZA NEVARNIH TOVOROV
ID Potočnik, Gašper (Avtor), ID Beškovnik, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,72 MB)
MD5: 27D06A9286EE7A8E78886EEA06347BD4

Izvleček
Magistrsko delo je v grobem razdeljena na dva sklopa. Prvi del opisuje cestni promet, tehnološke procese prevoza in skladiščenja ter vse informacije glede varnega prevoza nevarnega tovora. V drugem sklopu sem raziskoval model razlitja vodne raztopine, ki vsebuje amonijak, ter nevarne scenarije, ki lahko ob tem nastanejo. V delu sem preučil pretok izhlapevanja amonijaka in vpliv zunanjih dejavnikov, kot so hitrost vetra, temperatura zraka, vlaga in atmosferska stabilnost na negativne posledice pri nastanku nezgodnega dogodka. V procesu modeliranja sem izbral možnost izračuna oblaka nevarnih plinov in mejne vrednosti AEGL, območja vnetljivosti LEL ter območja eksplozije BLEVE. Rezultati modeliranja razlitja amonijaka so pokazali, da bi imelo izlitje hude posledice za ljudi v neposredni bližini nesreče ter bi bilo izlitje ponoči bolj nevarno in bi imelo večje negativne posledice na širšo okolico.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cestni promet, logistika prevoza, amonijak, analiza nesreče, ALOHA
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FPP - Fakulteta za pomorstvo in promet
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-154586 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.02.2024
Število ogledov:384
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ESTIMATES OF THE CONSEQUENCES OF ACCIDENTS INVOLVING THE TRANSPORT OF DANGEROUS GOOD BY ROAD
Izvleček:
The master's thesis is roughly divided into two sections. The first part describes road transport, technological processes of transport, storage and all information regarding the safe transport of dangerous goods. In the second part, I researched a model of a spill of an aqueous solution containing ammonia and the dangerous scenarios that can arise. In the work, I studied the flow of ammonia evaporation and the influence of external factors such as wind speed, air temperature, humidity and atmospheric stability on the negative consequences of an accident. In the modeling process, I chose the possibility of calculating the cloud of dangerous gases and the limit value AEGL, the flammability zone LEL and the explosion zone BLEVE. The results of the modeling of the ammonia spill showed that the spill would have serious consequences for people in the immediate vicinity of the accident, and that the spill would be more dangerous at night and would have greater negative consequences for the wider environment.

Ključne besede:road transport, transport logistics, ammonia, accident analysis, ALOHA

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj