Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Exploring social media influencers' moral dilemmas through role theory
ID
Grgurić Čop, Nina
(
Avtor
),
ID
Culiberg, Barbara
(
Avtor
),
ID
First Komen, Ivana
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(435,84 KB)
MD5: 5CD196BA3E286EDC3C732967C8520225
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0267257X.2023.2241468
Galerija slik
Izvleček
This study examines how social media influencers (SMIs) perceive their role in the complex relationships between brands, followers, and society, the moral dilemmas they face, and how they deal with them. The results show that SMIs find themselves in different roles depending on which stakeholders' expectations they fulfil. Using role theory as a theoretical framework, we find that the conflicts between extended expectations (commitment, authenticity, and responsibility) lead to various moral dilemmas: non-disclosure, withholding negative experiences, lack of empathy, promotion of products without genuine experience, sharing opinions on socially relevant issues, and promotion of harmful products. Strategies for resolving these dilemmas which help SMIs manage their complex moral obligations include: spotlighting a role, downplaying a role, customizing a role, and resorting to a role.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
marketing
,
management
,
consumer behaviour
,
social media
,
influencers
,
influencer marketing
,
role theory
,
moral dilemma
,
role conflict
,
influencer morality
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
Str. 1-22
Številčenje:
Vol. 40, iss. 1/2
PID:
20.500.12556/RUL-153967
UDK:
339.138
ISSN pri članku:
0267-257X
DOI:
10.1080/0267257X.2023.2241468
COBISS.SI-ID:
161322243
Datum objave v RUL:
17.01.2024
Število ogledov:
607
Število prenosov:
78
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Journal of marketing management
Skrajšan naslov:
MM, J. mark. manage.
Založnik:
Taylor & Francis, Westburn Publishers
ISSN:
0267-257X
COBISS.SI-ID:
16458333
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
trženje
,
management
,
vedenje potrošnikov
,
družbeni mediji
,
vplivneži
Projekti
Financer:
Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:
University of Rijeka
Številka projekta:
ZP UNIRI 1/19
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj