izpis_h1_title_alt

Pomen uporabniške izkušnje pri nakupovanju modnih izdelkov preko spleta : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Stare, Nina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/stare2197.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, vedenje potrošnikov, spletna trgovina, razvoj, trendi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Stare]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 25, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-153848 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:169871875 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:500
Število prenosov:20
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of the user experience when shopping for fashion products online
Ključne besede:marketing, purchasing, consumer behaviour, online shopping, development, trends, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj