izpis_h1_title_alt

Na poti k afektivnemu učenju: implementacija čuječnosti v pouk španščine kot tujega jezika
ID Dušak, Teja (Avtor), ID Šifrar Kalan, Marjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,57 MB)
MD5: CDADEC45BC98147E8D032635128F08F3

Izvleček
Namen magistrskega naloge je implementirati čuječnost v pouk španščine kot tujega jezika, da bi izboljšali čustveno blagostanje učencev in njihovo sposobnost koncentracije in pozornosti ter tako spodbudili učenje jezika. Poleg tega želimo približati čuječnost učiteljem tujih jezikov. S tem namenom, teoretični del najprej obravnava afektivno dimenzijo učenja, pri čemer se osredotoča na vpliv afektivnosti, zlasti čustvenega stanja učenca in pomena obvladovanja čustev s pomočjo afektivnih strategij. Drugo poglavje predstavi čuječnost, tretje pa njeno implementacijo na področje izobraževanja. Predstavijo se številne koristi čuječnosti na nivoju mentalnih in čustvenih procesov in tudi nekatere omejitve njene implementacije v razred. Empirični del temelji na kvalitativni raziskavi, ki je bila izvedena s pomočjo intervjujev z dvema slovenskima učiteljicama, ki že uporabljata čuječnost pri pouku tujega jezika, prva pri pouku španščine in druga pri pouku španščine in angleščine. V aplikativnem delu se na podlagi teoretičnih temeljev in ugotovitev pridobljenih v raziskavi, predlaga vrsta aktivnosti, ki temeljijo na čuječnosti in jih je mogoče vključiti v različne ure španščine kot tujega jezika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:afektivna dimenzija v učnem procesu, španščina kot tuji jezik, afektivne strategije, čuječnost, predlog aktivnosti
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-153507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.01.2024
Število ogledov:602
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Towards Affective Learning: the Implementation of Mindfulness in the Spanish Foreign Language Classroom
Izvleček:
The purpose of this master's thesis is to implement mindfulness in the Spanish foreign language classroom in order to improve the emotional well-being of students, their attention and ability to concentrate in order to encourage language learning. Furthermore, we want to bring mindfulness closer to foreign language teachers. For this purpose, the theoretical part first addresses the affective dimension in learning, focusing on the influence of affectivity, especially the learner’s emotional state and the importance of controlling emotions through affective strategies. The second and the third chapter present mindfulness and its implementation in the educational field, respectively. Several benefits at the level of mental and emotional processes resulting from the practice of mindfulness are presented as well as some limitations of its implementation in the classroom. The empirical part is based on qualitative research carried out through interviews with two Slovenian teachers who have already been applying mindfulness in their foreign language classes, the first in the Spanish classes and the second in the Spanish and English classes. In the applicative part, which combines the theoretical foundation and the findings obtained from the research, a series of mindfulness based activities are proposed that can be incorporated into different classes of Spanish as a foreign language.

Ključne besede:affective dimension in learning, Spanish as a foreign language, affective strategies, mindfulness, activity proposal

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj