Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Metode za ugotavljanje uspešnosti poslovanja visokošolskih knjižnic : magistrsko delo
ID
Turk, Nana
(
Avtor
),
ID
Ambrožič, Melita
(
Mentor
)
Več o mentorju...
Gradivo nima datotek.
Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v
COBISS-u.
Galerija slik
Izvleček
Tako kot za vse nepridobitne oz. storitvene organizacije, velja tudi za knjižnice, da evalvirajo dejavnosti in storitve glede na različne vidike in da pri tem uporabljajo različne načine meritev. Rezultati predstavljajo vir podatkov za načrtovanje dejavnosti. Predmet obravnave v magistrski nalogi so knjižnice Univerze v Ljubljani. Na podlagi ugotovljenega stanja in pripravljenosti knjižnic sodelovati pri projektih evalvacije ter na osnovi izsledkov tuje in domače literature, podkrepljene s praktičnimi rešitvami za različne knjižnične sisteme, so bile oblikovane nekatere rešitve za postopke evalvacije med omenjenimi knjižnicami. Izpostavljenaje bila anketna tehnika vprašalnika po zgledu orodja LibQUAL+ za ugotavljanje knjižničnih storitev, ki so ga ameriške raziskovalne knjižnice razvile iz orodja SERVQUAL za ugotavljanje kakovosti v ekonomskem okolju. Orodje za ugotavljanje kakovosti temelji na teoriji razkoraka, kar pomeni, da uporabniki podajajo menja o minimalni, dejanski in želeni kakovosti. Z razkorakom med omenjenimi ocenami knjižnice ugotavljajo, katere vidike dejavnosti morajo izboljšati. Predlog vprašalnika za ugotavljanje kakovosti knjižničnih storitev, predstavljen v magistrski nalogi, je prilagojen posebnostim izbranih knjižnic, upoštevani pa so tudi rezultati testiranj med uporabniki omenjenih knjižnic. Tak vprašalnik predstavlja seveda le predlog, saj ga bodo izbrane knjižnice, glede na prakso knjižnic, ki uporabljajo orodje LibQUAL+, sproti prilagajale in spreminjale v skladu s spremembami potreb in pričakovanj uporabnikov.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
knjižnice Univerze v Ljubljani
,
KUL
,
uspešnost delovanja
,
kazalci
,
kakovost
,
uspešnost
,
učinkovitost
,
raziskovalne metode
,
LibQUAL+
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
MF - Medicinska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
N. Turk
Leto izida:
2006
Št. strani:
111 str.
PID:
20.500.12556/RUL-152670
UDK:
027.7:65.011.4:001.891(043.2)
URN:
http://www.dlib.si/?urn=URN:NBN:SI:doc-7JHOSTPY
COBISS.SI-ID:
32173154
Datum objave v RUL:
04.12.2023
Število ogledov:
188
Število prenosov:
0
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
Libraries, as well as all non-profit organizations, evaluate their activities and services from several viewpoints using various methods of evaluation and measurement. Evaluation results represent an important source of information in the process of planning future activities. My Master's Thesis deals with the libraries of the University of Ljubljana and offers some new possibilities for evaluation activities among the libraries mentioned above, which were designed after examining their current conditions, readiness to cooperate on evaluation projects and practical solutions for different library systems described in literature assessing the quality of library services. The Thesis focuses on the library service quality survey - the assessment tool called LibQUAL+ designed by the Association of Research Libraries (ARL). LibQUAL+ was adapted from an established service quality survey known as SERVQUAL which was developed for private sector. It is based on gap theory and designed to measure minimum, perceived and desired expectations of service quality.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj