Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Nekoč in danes
ID
Čotar, Maruša
(
Avtor
)
WMV - Video,
prenos
(301,79 MB)
MD5: 65521B46BCF81354FA6FE253E2156CF0
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
modeli
,
gospodarjenjez gozdovi
,
digitalizacija
,
zgodovina gozdarstva
,
digitalna orodja
Tipologija:
2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela
Organizacija:
BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
s. n.
Leto izida:
2023
Št. strani:
1 spletni vir (1 videodatoteka (6 min, 26 sek))
PID:
20.500.12556/RUL-152149-45ee47fe-5d97-7615-884f-1c25c536177c
UDK:
630*5:630*6
COBISS.SI-ID:
171159811
Datum objave v RUL:
07.11.2023
Število ogledov:
639
Število prenosov:
43
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČOTAR, Maruša, 2023,
Nekoč in danes
[na spletu]. Druge monografije in druga zaključena dela. Ljubljana : s. n. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=152149
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
models
,
forest management
,
digitalisation
,
history of forestry
,
digital tools
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
KOMUNIKACIJA KAO ELEMENAT SISTEMA MENADŽMENTA KVALITETA U JAVNOJ UPRAVI
Predlog kazalnikov kakovosti v lekarniški dejavnosti na primarnem nivoju zdravstvenega varstva
Primena međunarodnih standarda menadžmenta kvaliteta u jedinicama lokalne samouprave
Primerjava modelov kakovosti v državni upravi
Primerjava komunikacije med zaposlenimi v organizacijah javnega in zasebnega sektorja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Analiza kakovosti in zadovoljstva zaposlenih ter uporabnikov na Centru za socialno delo Žalec
Zadovoljstvo žensk s kakovostjo zdravstvene obravnave na primarni ravni
Zagotavljanje kakovosti storitev pri prodaji LCD televizorjev
Uvajanje kakovosti v javnem sektorju s pomočjo skupnega ocenjevalnega okvirja
Zaznavanje korupcije v Sloveniji
Nazaj