Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Teaching Taboos in the ELT Classroom
ID
Vozel, Tjaša
(
Avtor
),
ID
Sokolov, Cvetka
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,98 MB)
MD5: 242E48953737D0575015E2B7117BF776
Galerija slik
Izvleček
The main aim of the master's thesis is to investigate the domain of taboo topics within the context of the English language classroom. It explores the theoretical background, as well as provides empirical research on the topic. The theoretical part first provides various definitions of taboos and classifies them into three distinct categories, which are later used as a basis for the empirical research. Additionally, it shows how taboos can be avoided in everyday use through euphemisms, political correctness and the discussion of disrespect. Furthermore, the master's thesis discusses why taboo topics should be addressed in class and why the English classroom is the right place for such topics. The master's thesis also identifies seven approaches or guidelines for dealing with taboo topics in class. The empirical part begins with an overview of the main research objectives, methodology and the analysis of the survey results for three target groups – teachers, secondary school students and master's students of English. The combined results demonstrate the need to address taboo topics within the classroom, as well as prove that taboos can be used as a tool for enhancing student engagement.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
taboo topics
,
taboos
,
English
,
teachers
,
students
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-152001
COBISS.SI-ID:
173844483
Datum objave v RUL:
27.10.2023
Število ogledov:
564
Število prenosov:
80
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VOZEL, Tjaša, 2023,
Teaching Taboos in the ELT Classroom
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=152001
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Poučevanje tabu tem pri pouku angleščine
Izvleček:
Glavni cilj magistrske naloge je raziskati področje tabu tem v okviru pouka angleškega jezika. Naloga raziskuje teoretično ozadje in predstavlja empirično raziskavo na to temo. V teoretičnem delu so najprej podane različne opredelitve tabujev, ki so dalje razvrščeni v tri različne kategorije. Te kategorije so pozneje podlaga za empirično raziskavo. Poleg tega pokaže, kako se tabujem v vsakdanji rabi lahko izognemo z evfemizmi, politično korektnostjo in razpravljanjem o nespoštovanju. Poleg tega magistrsko delo obravnava razloge zakaj je treba tabu teme obravnavati pri pouku in zakaj je pouk angleščine pravo mesto za takšne teme. V magistrski nalogi je opredeljenih tudi sedem pristopov oziroma smernic za obravnavo tabu tem pri pouku. Empirični del se začne s pregledom glavnih ciljev raziskave, metodologije in analizo rezultatov raziskave pri treh ciljnih skupinah - učiteljih, srednješolcih in magistrskih študentov angleščine. Skupni rezultati prikazujejo potrebo po obravnavi tabu tem v razredu ter dokazujejo, da je tabuje mogoče uporabiti kot orodje za povečanje zavzetosti učencev.
Ključne besede:
tabu teme
,
tabuji
,
angleščina
,
učitelji
,
učenci
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Analiza pisnih preizkusov znanja učiteljev angleščine v 5. razredu osnovne šole
Problemskost in tabuizacija književnosti pri pouku slovenščine
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vzpostavljanje avtoritete v razredu
Uvod
Uporaba tabu tem pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
Poučevanje zgodovine skozi angleški jezik
Povezava glasbenega izobraževanja z voljnostjo poučevanja glasbene umetnost
Nazaj