Glavni cilj magistrske naloge je raziskati področje tabu tem v okviru pouka angleškega jezika. Naloga raziskuje teoretično ozadje in predstavlja empirično raziskavo na to temo. V teoretičnem delu so najprej podane različne opredelitve tabujev, ki so dalje razvrščeni v tri različne kategorije. Te kategorije so pozneje podlaga za empirično raziskavo. Poleg tega pokaže, kako se tabujem v vsakdanji rabi lahko izognemo z evfemizmi, politično korektnostjo in razpravljanjem o nespoštovanju. Poleg tega magistrsko delo obravnava razloge zakaj je treba tabu teme obravnavati pri pouku in zakaj je pouk angleščine pravo mesto za takšne teme. V magistrski nalogi je opredeljenih tudi sedem pristopov oziroma smernic za obravnavo tabu tem pri pouku. Empirični del se začne s pregledom glavnih ciljev raziskave, metodologije in analizo rezultatov raziskave pri treh ciljnih skupinah - učiteljih, srednješolcih in magistrskih študentov angleščine. Skupni rezultati prikazujejo potrebo po obravnavi tabu tem v razredu ter dokazujejo, da je tabuje mogoče uporabiti kot orodje za povečanje zavzetosti učencev.
|