Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Raziskava učinkovitosti prenosa sporočila z uporabo animirane fotografije
ID
Klančar, Kaja
(
Avtor
),
ID
Ahtik, Jure
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(6,28 MB)
MD5: 50A178E1A706A0A2CEE3D5F3422BF310
Galerija slik
Izvleček
V magistrskem delu smo se osredotočili na animirano fotografijo (angl. cinemagraph), ki združuje umetnost statične fotografije in gibljive slike (videa). Namen raziskave je bil izdelati prodajno fotografsko serijo oglasov statične in animirane oblike, ki skozi fotografijo življenjskega sloga prikazuje namen in uporabo priljubljenih izdelkov podjetja Nutrisslim d. o. o. Poleg tega smo želeli pridobiti tudi podrobnejši vpogled učinkovitosti prenosa sporočilnosti obeh oblik ustvarjenih oglasov. Raziskovalno delo smo pričeli s preučitvijo pomena prodajne fotografije ter ozadjem razvoja animirane fotografije. Preučili smo dosedanje ustvarjene animirane fotografije na različnih področjih ter se osredotočili na načrtovanje animirane fotografske serije. Na podlagi ustvarjenega načrta smo s fotoaparatom Nikon D750 posneli zastavljene prizore ter jih v programu Adobe Photoshop CC ustrezno obdelali v animirane in statične oblike oglasov. Sledilo je testiranje, kjer smo s pomočjo tehnologije za sledenje očesnih premikov (angl. eye tracker) pridobili podrobnejše informacije o zaznavi testirancev in posredno tudi o učinkovitosti prenosa sporočilnosti. Z analizo pridobljenih rezultatov smo ugotovili, kaj je prva stvar, ki jo gledalec opazi pri statični in animirani obliki oglasa ter kateremu elementu nameni največ pozornosti. Izkazalo se je, da animirani detajli znotraj statične fotografije učinkovito vplivajo na daljšo zaznavo promoviranih izdelkov, kljub temu da animacija ne poteka direktno na njihovem območju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
animirana fotografija
,
prodajna fotografija
,
fotografija življenjskega sloga
,
oglaševanje
,
tehnologija sledenja očesnih premikov
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-151837
Datum objave v RUL:
21.10.2023
Število ogledov:
913
Število prenosov:
119
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KLANČAR, Kaja, 2023,
Raziskava učinkovitosti prenosa sporočila z uporabo animirane fotografije
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=151837
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Study of Effectiveness of Message Transmission Using Cinemagraphs
Izvleček:
In the master's thesis, we focused on animated photography or so called cinemagraph, which combines the art of static photography and moving images (video). The purpose of the research was to create a commercial photographic series of advertisements, static and animated forms, which through lifestyle photography shows the purpose and use of popular products of the company Nutrisslim d. o. o. In addition, we also wanted to gain a more detailed insight into the accuracy of the message transmission of both forms of created ads. The research work began with the study of the importance of commercial photography and the background to the development of cinemagraph. We examined the cinemagraphs created so far in various fields and focused on the design of an animated photographic series. Based on the design created, we used the camera, the Nikon D750, to capture the scenes and properly process them into animated, static ad formats in Adobe Photoshop CC. This was followed by testing, where we used eye movement tracking technology or so called eye tracker to obtain more detailed information on the detection of tests, and indirectly also on the effectiveness of message transmission. By analyzing the results obtained, we determined what is the first thing that the viewer notices in the static and animated ad format and which element they pay the most attention to. It turns out that animated details within static photography effectively influence the longer perception of promoted products, despite the fact that animation does not take place directly in their area.
Ključne besede:
cinemagraph
,
commercial photography
,
lifestyle photography
,
advertising
,
eye movement tracking technology
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Analiza zaznave čustev v fotografskem portretu
Raziskava ustreznosti prikaza podatkov na embalaži kozmetike
Analiza tabloidnih revij z napravo za sledenje očesnim premikom
Oblikovanje celostne grafične podobe državnega prvenstva Plesne zveze Slovenije
Oblikovanje brošure s komercialnimi fotografijami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Analiza gibanja oči med branjem pri bolnikih z različnimi stopnjami kognitivnega upada
Vpliv življenjskega sloga voznikov avtobusov na pojav zdravstvenih težav in absentizma
Slovenski programi za pomoč pri spremljanju nezdravega življenjskega sloga
Odnos vzgojiteljev izbranih vrtcev do zdravega življenjskega sloga
Spremembe življenjskega sloga in čustveno doživljanje v času epidemije
Nazaj