Podrobno

Prispevek človeškega kapitala prebivalstva Slovenije k rasti in razvoju slovenskega gospodarstva : magistrsko delo
ID Povhe, Janja (Avtor), ID Lavrač, Ivo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/povhe4251.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, izobrazba, človeški kapital, ekonomski razvoj, ekonomska rast, produktivnost, meritve, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Povhe]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 84, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-15158 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37
COBISS.SI-ID:20080358 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1828
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
POVHE, Janja, 2011, Prispevek človeškega kapitala prebivalstva Slovenije k rasti in razvoju slovenskega gospodarstva : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Povhe. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/povhe4251.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, education, human capital, economic development, economic growth, productivity, measurements, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Praktično pedagoško usposabljanje : socialna pedagogika : priročnik
  2. Praktično pedagoško usposabljanje: vodenje portfolia: priročnik
  3. Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
  4. European dimensions of teacher education : similarities and differences
  5. The prospects of teacher education in south-east Europe
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Učitelj kot dejavnik uspešnosti v obveznem izobraževanju na Finskem
  2. E-forum as a means of student teachers' professional development during teaching practice
  3. Pedagoška praksa z vidika empirično verificirane ocene visokošolskih didaktikov

Nazaj