izpis_h1_title_alt

Analiza zadovoljstva strank v segmentu poslovanje s podjetji v UniCredit Bank : magistrsko delo
ID Škrinjar, Maja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skrinjar551-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bančništvo, banke, Unicredit Bank, bančno poslovanje, uspešnost poslovanja, odnosi s strankami, zadovoljstvo, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Škrinjar]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 67, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-15155 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336
COBISS.SI-ID:20078822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1644
Število prenosov:487
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, banking, banks, banking management, business efficiency, customer relationship, satisfaction, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj