S priljubljenostjo svetovnega spleta je postalo spletno oglaševanje ključnega pomena za oglaševalsko industrijo. Velik del spletnega oglaševanja temelji na realno-časovnih dražbah, kjer avtomatizirani programi nakupujejo in prodajajo oglasni prostor. V tem ekosistemu platforme za povpraševanje pomagajo oglaševalcem pri prikazovanju njihovih oglasov na spletnih mestih s sodelovanjem na teh dražbah. Trije ključni problemi, s katerimi se soočajo te platforme so: napoved verjetnosti ogleda oglasa, napoved verjetnosti klika na oglas in napoved verjetnosti konverzije. V tem delu kot prvi modeliramo te tri probleme z uporabo večciljnega učenja. V delu uporabimo globoko prečno mrežo, ki je sodoben model za napovedovanje klikov in konverzij, ter jo razširimo v večciljni model. Osnovni večcliljni model nadgradimo z nedavnimi tehnikami kot so prečna povezovalna plast, blaga pozornost, uteževanje funkcije izgube na podlagi negotovosti in plast odnosov. Večciljni model primerjamo z osnovnimi pristopi za posamezne probleme na veliki realni lastniški podatkovni množici. Rezultati pokažejo, da večciljni model znatno prekaša izhodiščni model za napovedovanje verjetnosti konverzij, kar je tudi naš glavni cilj, saj so konverzije med temi tremi problemi najtežje za modeliranje.
|