izpis_h1_title_alt

Ljubezen v sodobni slovenski kratki pripovedni prozi in srednješolski pouk književnosti
ID Žbogar, Alenka (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (86,74 KB)
MD5: B2D12593096FE2D7F00B42D470E4B2E8
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-29/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Ljubezenska tematika je recepcijsko blizu tako gimnazijcem kot dijakom 4-letnih srednjih strokovnih šol in zato odpira vrata razumevanju sodobne slovenske kratke proze, nastale po letu 1980. Analiza obstoječih učnih gradiv bo pokazala, katera sodobna slovenska kratkoprozna besedila bi bilo mogoče še predlagati za šolsko obravnavo, in to ob konkretnih predlogih za njihovo didaktično izpeljavo, diferenciirano za gimnazije in srednje strokovne šole.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, sodobna slovenska književnost, kratka proza, ljubezenska tematika, srednje šole, književna didaktika
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 425-431
PID:20.500.12556/RUL-150869 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6-321.2.09"1980/20":373.5.016
COBISS.SI-ID:44044642 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2023
Število ogledov:748
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Sodobna slovenska književnost : (1980-2010)
Uredniki:Alojzija Zupan Sosič
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2010
ISBN:978-961-237-383-2
COBISS.SI-ID:253010432 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:29

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The theme of love is - following reader-response theory - close to the secondary school reader (in either academically oriented or vocational schools). This theme can help in understanding contemporary Slovene short prose after 1980. An analysis of existing teaching materials will show which short prose is appropriate for these schools, how it can be taught and what differentiation is necessary for different kinds of schools.

Ključne besede:Slovene literature, contemporary Slovene literature, short story, theme of love, secundary schools, didactics, differentiation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj